Corporate Connect
Ny portal for Mastercard sine tenester

Ny portal for Mastercard sine tenester
Mastercard vil i løpet av første kvartal 2025 flytte tenestene sine frå Nets Kundeportal til Corporate Connect. Dette omfattar mellom anna tenester som transaksjonshistorikk, forfallsregister for direkte remittering og Konto- og adresseringsregisteret (KAR).
Etter migreringa vil Corporate Connect vere staden der du finn alle applikasjonar og rapportar frå Mastercard. Sjølv om applikasjonane blir flytta stegvis til den nye portalen, vil du i ein overgangsperiode måtte bruke både Nets Kundeportal og Corporate Connect. Når migreringa er fullført, vil Corporate Connect vere din nye, samla portal for alt innhald.
Ved første gongs pålogging må du fylle ut tryggleiksspørsmål og stadfeste kontaktinformasjon. Sjå brukarrettleiinga for korleis dette blir utført. Har du tilgang til fleire verksemder, kan du enkelt bytte mellom verksemdene med éi og same pålogging, men du må gjennomføre ei pålogging og brukaraktivering per bank dersom du har tilgang til verksemder i ulike bankar.
Access Manager, også kjend som brukaradministrator, vil vere tilgjengeleg også for Corporate Connect. Den som har denne rolla i bedrifta, vil ha ansvar for å administrere brukartilgangar til tenester og roller i Corporate Connect. Som Access Manager har ein moglegheit til å opprette nye brukarar og endre brukartilgangar til applikasjonar og funksjonalitet.
I Corporate Connect vil det berre vere mogleg å logge inn med BankID. Dersom du har problem med innlogging med BankID for Nets Kundeportal, ber vi deg ta kontakt med oss.
Den første applikasjonen som blir flytta er eFaktura-tenesta, og dette skjer 15. februar. Det er enno ikkje fastsett endeleg dato for dei andre tenestene, men tidslinje for flyttinga til Corporate Connect finn du på sidene til Mastercard Payment Services.
Velkomen til Corporate Connect – ei enklare og meir samla oppleving.