Hopp til innholdet
Illustrasjon av flere nye og nyttige funksjoner i mobilbanken

Mobilbank og nettbank
  • Digitalt kort lett tilgjengeleg
  • Straksbetaling for raske, sikre overføringar
  • Auka tryggleik med bildegjenkjenning

Gjer kvardagen enklare med bank i lomma

Med mobilbank og nettbank får du full kontroll og tryggleik for økonomien din rett frå lomma. Tilgang til alle banktenestene dine på ein enkel og sikker måte, akkurat når du treng det.

Glemt lommeboka? Ikkje noko problem! Med digitale bank- og kredittkort, eller ved å sjekke PIN-koden din på farten, er du alltid klar for kva det måtte vere.

Vil du organisere økonomien betre? Du kan enkelt opprette og administrere fleire kontoar for ulike behov, og straksbetaling sørgjer for at pengane flyttar seg raskt og trygt når du må overføre pengar i ein fei.

Takket vere kundenes tilbakemeldingar har mobilbanken klatra frå 2 til 5 stjerner i appbutikkane – eit teikn på at vi saman skapar ei betre bankoppleving.

NYHET! No kan du aktivere pushvarslingar  under Profil og innstillingar > Pushvarslingar

Visste du at? 

Du kan overføre pengar gebyrfritt og umiddelbart i mobilbanken ved å velje straksbetaling. Send pengar på sekundet, uansett beløp!

Dette treng du for god flyt i kvardagsøkonomien

Spørsmål og svar om mobilbank og nettbank

 Søk etter Eika Mobilbank i App Store og Google Play, last ned og logg inn med BankID. Slik set du i gang med enkel og sikker tilgang til dine banktenester rett frå mobilen!

Etter den første innlogginga, anbefaler vi at du aktiverer ansiktsgjenkjenning for raskare og enklare tilgang i framtida. Gå til 'Innstillingar' i appen, vel 'Innlogging og tryggleik', og der kan du enkelt slå på ansiktsgjenkjenning. Dette sparer deg for tid ved framtidige innloggingar og held tryggleiksnivået høgt.

 Straksbetaling tillèt umiddelbare overføringar mellom ulike bankar, utan ekstra gebyr, og kan berre utførast i mobilbanken for å sikre høgaste grad av tryggleik.

Når du bruker bildegjenkjenning, tek du ein selfie for å bekrefte identiteten din før transaksjonen, noko som beskyttar mot uautorisert tilgang og gir rask, sikker pengeoverføring.

For å sperre kortet ditt, anten midlertidig eller permanent, naviger til menyvalet "Kort" i både mobilbanken og nettbanken. Vel deretter "Sperr/erstatt kort".

Er du usikker på kvar kortet ditt er? Du kan sperre det midlertidig mens du leitar. Du kan når som helst gjenopne kortet viss det er sperra midlertidig.

Viss du finn ut at kortet definitivt er borte, er det viktig å sperre det heilt og bestille eit nytt kort. Hugs at du då ganske raskt vil finne kortopplysningar til det nye kortet, det leggjast digitalt i mobilbanken lenge før plastkortet kjem fram i posten.

Å finne og bruke ditt digitale kort er både enkelt og praktisk! Logg inn i mobilbanken eller nettbanken, og klikk på menyvalet "Kort". Har du fleire kort, vel det kortet du ønskjer ein digital versjon av.

Kortdetaljar som kortnummer, utløpsdato og tryggleikskode visast for ein kort og avgrensa periode.

Bestiller du nytt bankkort, eller legg inn søknad på nytt kredittkort innan kl. 19.00 kvelden før, vil du både kunne sjå og ta i bruk dine nye kortopplysningar i løpet av neste dag. Du treng altså ikkje vente på at plastkortet ditt skal produserast og sendast i posten før du kan bruke kortet ditt i appar og handle på nett.

 Det er enkelt og sikkert å sende pengar til utlandet frå både mobil- og nettbanken. Logg inn, finn menyval Betaling og vel Utenlandsbetaling.

Vel kva land du skal sende pengar til, fyll inn mottakaren sine bankdetaljar, inkludert IBAN og SWIFT/BIC-kodar, samt beløp og valuta du ønskjer å sende.

Avslutt ved å sjekke at alle opplysningar stemmer, og bekreft betalinga med din BankID.

Ver merksam på at det kan vere avgrensingar for kor mykje du kan sende, og at gebyr kan tilkome avhengig av transaksjonsbeløpet og mottakarlandet.