Hopp til innholdet

Direkteoppgjer med veterinær

Hunde- og katteforsikringa vår inkluderer direkteoppgjer med veterinær

Corgi blir sjekka av veterinær

Slepp utlegg etter veterinærbesøket

Med direkteoppgjer slepp du å leggje ut for veterinærbesøket og å få tilbake seinare. Alt du treng å betale sjølv er eigaandelen, så fiksar vi resten direkte med veterinæren din.

Kva om veterinæren min ikkje har direkteoppgjersavtale?

Om veterinæren din ikkje har avtale med oss, kan du be dei kontakte oss for å inngå ein avtale. Alt ein veterinær treng å gjere for å inngå avtale med oss, er å fylle ut dette skjemaet.

Visste du at

Med direkteoppgjer treng du ikkje å vente på å få pengar tilbake etter veterinærbesøk, sidan du ikkje treng å betale sjølv i utgangspunktet.

Vanlege spørsmål for veterinærer

Vi trenger dette for å gjennomføre et direkteoppgjør:
  • Forsikringsnummer for kunden eller namn og adresse til kunden
  • Journal
  • Faktura/kvittering. Må spesifiserast til kvar enkelt behandling/produkt
  • Kravet skal sendast oss seinast 14 dagar etter endt behandling
  • Ved avliving: dødsmelding
    • Om kunden er forsikra hos oss i banken eller på andre måtar gjennom tidlegare Eika Forsikring, sender du kravet til direkteoppgjor@eika.no. For alle andre kundeforhold i Fremtind sender du kravet til husdyr@fremtind.no.
    • I emnefeltet skal det stå 'DIREKTEOPPGJØR + FORSIKRINGSNUMMER'
    • Klinikken vil motta informasjon elektronisk frå vår forsikringsleverandør der eigenandel + det som eventuelt ikkje skal dekkjast vil vere synleggjort. Vi sender også oppgjersbrev til kunden.
    • Om noko manglar, eller vi treng meir informasjon, seier vi ifrå til klinikken om kva vi treng.
    • Hugs å berre ta med eitt skadetilfelle og eitt dyr per direkteoppgjer.
    • Direkteoppgjeret blir ikkje gjennomført medan kunden ventar på klinikken, men med normert behandlingstid for selskapet.
    • Hugs at personnummer er sensitiv informasjon, og skal ikkje sendast per e-post.
    • Klinikken har ansvar for å innkrevje eigaandel og det som eventuelt ikkje dekkjast mot kunden.
    • Du finn retningslinjene her.