Hopp til innholdet

Klagemoglegheiter

Du har klagerett etter skadeoppgjer viss du ikkje er nøgd med korleis vi har handsama saka di.

Klagefrist

Du kan klage direkte til Eika Klageordning, krevje nemndhandsaming ved Finansklagenemnda eller anleggje sak ved dei alminnelege domstolane.

Klagefristen er uansett seks (6) månader etter at du fekk skriftleg melding om vår avgjerd (gjeld ikkje klager til domstolane). Dersom du ikkje klagar innan fristen, mister du retten til å gjere kravet gjeldande. Klagar du direkte til Eika Klageordning, blir fristen for nemndhandsaming ved Finansklagenemnda utsett med den tida vi bruker på å handsame klagen.

Det er gratis å vende seg til Eika Klageordning og Finansklagenemnda.

Kontakt Eika Klageordning

Viss du ikkje er nøgd med korleis vi har handsama saka di, kan du rette ein klage til Eika Klageordning.
Eika Klageordning vil innhente all nødvendig informasjon/dokumentasjon og gjere ei ny og uavhengig vurdering av saka.

Korleis klage?

Klagen må vere skriftleg, og det må tydeleg gå fram at klagen ønskjast handsama av Eika Klageordning. Klagen må innehalde dei grunnane som klagen støttar seg til og eventuelle andre opplysningar som du meiner har betydning for at avgjerda bør endrast. Vi tilrår at selskapet sitt klageskjema blir nytta.

Klagen sendast til:
Eika Klageordning
Postboks 332
2303 Hamar
klageordning@eika.no

Eika Klageordning registrerer klagesaka og stadfestar mottak. Klageordninga informerer samstundes om forventa handsamingstid og ber ved behov om tilleggsinformasjon. Etter at saka er handsama av Eika Klageordning, blir du orientert om utfallet av klagen.

Korrespondansen frå klageordninga vil gå føre seg per vanleg brev. E-post er ikkje eigna som kommunikasjonsmiddel for sending av sensitive opplysningar, konfidensiell eller teiepliktig informasjon. Klageordninga vil berre unntaksvis svare på enkle spørsmål og førespurnader som ikkje inneheld sensitive opplysningar eller informasjon av privat karakter via e-post.

Eika Klageordning oppmodar deg til ikkje å sende sensitive opplysningar eller konfidensiell eller teiepliktig informasjon på e-post.

Finansklagenemnda

Viss du ikkje kjem til semje med Eika Forsikring, kan du klage til Finansklagenemnda.

Finansklagenemnda er eit tvisteløysingsorgan, og hovudføremålet er å handsame tvistar som oppstår mellom finansselskap og deira kundar innanfor tenesteområda forsikring, bank, finans og verdipapirfond.

Finansklagenemnda si handsaming er etterfølgjande og føreset at innklaga finansselskap har fått høve til å ta stilling til kravet.

Kontaktinformasjon:

Finansklagenemnda
Postboks 53 Skøyen
0212 Oslo
23 13 19 60
www.finkn.no