Hopp til innholdet

Har du fått melding om å legtimera deg i banken?

Fleire av våre kundar vil bli kontakta av banken med beskjed om at me treng ny legitimasjon. Grunnen for dette er at me må oppdatera vår dokumentasjon på kundens identitet i våre arkiv. 

Norske styresmakter har bede alle norske bankar om å sørgja for at kundeinformasjon og legitimasjon er oppdatert.

 

Kunde i banken?

Fleire av våre kundar vil bli kontakta av banken med beskjed om at me treng ny legitimasjon. Grunnen for dette er at me må oppdatera dokumentasjonen vår på identiteten til kunden i arkiva våre.

 

Har bornet ditt fått melding om å legitimera seg?

Born og ungdom som disponerar eigen konto i banken må også legitimera seg. Føresette kan legitimera born mellom 6 - 12 år med legitimasjonen til bornet og dessuten eigen legitimasjon (slik at barnet ikkje treng å møta fysisk i banken). Legitimasjonen må vera gyldig på det tidspunktet han blir lagt fram for banken.

 

Har du fått brev frå banken, melding i nettbanken eller SMS om å legitimera deg?

Kom innom eit av våre kontor med gyldig pass.

 

Spørsmål?

Ring oss på 57 64 85 10 eller send ein e-post til post@sognbank.no.